J’aime le théâtre!

Så syntes jeg lige, at det måtte være tid til en lille “update”..

Har simpelthen så rygende travlt for tiden – og jeg nyder det!! Som regel når folk har travlt, siger de altid “Pyyyhaa, jeg har sååå travlt”, men jeg har det lige omvendt. Det er så dejligt at have travlt, så længe man vælger at bruge sin energi på noget, der virkelig interesserer én. I stedet for at spendere tiden foran flimmerkassen, tilbringer jeg meget af min fritid med teater og statist-jobs. Det giver mig utrolig meget. F.eks. var jeg her til aften inde i Mulberry-butikken på Strøget for at optage en scene til en ny DR-serie, der hedder “Borgen”. Bare det, at se Søren Kragh Jacobsen stå og instruere med så megen passion og engagement, er virkelig inspirerende! Og især når man er så heldig selv at få et par instrukser af ham 🙂

I det hele taget sker der endelig rigtig meget for mig på skuespil-fronten lige for tiden. Er med i Musicalteatret, er ude som statist i diverse ting og sager, og så starter jeg på et kursus i skuespilteknik i næste uge. Kan virkelig mærke at det er den vej, jeg skal gå fremover… Skal blive spændende at se hvad fremtiden bringer!

One thought on “J’aime le théâtre!

  1. Det lyder virkelig spændende Josie! Det ka være vi snart får glæden af en ny berømt skuespillerinde i DK 😉

    Ps endelig fandt jeg da ud af hvor jeg ku skrive comments! Haha!

Skriv et svar

