Lidt sort snak i de sene timer..

Jeg, natteravnen, sidder som sædvanlig oppe til klokken løgn – selvfølgelig (næsten) kun i weekenderne.. Der er en vis ro ved nætterne, som jeg finder helt vildt betryggende – ingen larmende, dyttende biler på gaden, ingen skrigende unger der lige har fået fri fra skole og i det hele taget ingen forstyrrende elementer. Det er i disse timer, jeg føler mig allermest kreativ. Jeg har lyst til at male, skrive, synge osv. osv., men udover det får jeg – om jeg vil det eller ej – også altid en masse tanker, der farer rundt i hovedet. Og det er sjovt, for nogle gange er der så mange tanker, at min hjerne ikke engang kan rumme dem, og jeg kan blive i tvivl om, hvad jeg egentlig tænker på.

Det var faktisk meningen, at jeg ville prøve at få mine tanker “ned på papir”, men nu vælder trætheden simpelthen ind over mig, så nu flyver tankerne om muligt endnu mere rundt end før.. Nu må det være tid til at besøge drømmeland.

Til vi læses ved…

Skriv et svar

