Øv, øv og atter øv, Operation X!

Efter lang tids fravær her på bloggen er det tid til at komme i gang med skriveriet igen.. Kan mærke det kribler og krabler i mine fingre for at skrive – det må vist være en form for abstinenser 😉

Jeg skriver egentlig også netop nu, fordi jeg simpelthen er blevet så forarget over det seneste Operation X-program. Synes det er SÅ unfair, at én akupunktør skal ødelægge det for alle andre akupunktører, og Operation X fremstiller akupunktur som det værste af det værste, og at det ingen effekt har. Nu skal det lige siges, at grunden til, at jeg føler mig truffet over det program, er fordi min far er læge og akupunktør, og han har praktiseret dette i 27 år. Jeg ved, at akupunkturen hjælper, for jeg har selv haft permanent hold i skulderen, som min far har kureret. Og jeg kan se, at akupunkturen hjælper de patienter, han har. Operation X får det til at lyde som om, at alle akupunktører fylder deres patienter med binyrebarkhormon, hvilket jo øjensynligt ikke er sandt – det er kun den ene gamle luskebuks, der bruger så usle metoder.

Jeg skulle lige ud med lidt galde, for jeg synes, det er en helt uretfærdig fremstilling af akupunkturen. Normalt plejer jeg at være kæmpe tilhænger af Operation X, som fanger svindlere på fersk gerning, men denne gang gik de over grænsen. ØV!

Nå, men jeg er jo ikke bare en sur prut for tiden 🙂 Har det simpelthen så godt.. Er næsten lige kommet tilbage fra en helt fantastisk tur til Los Angeles – den kunne ikke have været bedre! Regner med at tage derover igen senere på året for jeg savner stedet og mine venner derovre så utroligt meget. Det endte med, at jeg tænkte på engelsk, da jeg var derovre. Har jeg aldrig prøvet før.. Det viser bare, hvor hurtigt man kan vænne sig til noget – ret skræmmende at tænke på egentlig.

Nu hvor jeg er kommet hjem igen, er jeg sprængfyldt med energi og tror, der er flere, der nærmest tror jeg er på lykkepiller for tiden.. Det er, hvad en ferie kan gøre ved én. At rejse er virkelig at leve! Hvis vi var omkring nytår lige nu, ville jeg sige, at mit nytårsforsæt var at rejse meget mere og opleve den store, fagre verden – lad os bare kalde det mit sommerforsæt så 😉

Vi læses ved!

One thought on “Øv, øv og atter øv, Operation X!

  1. Er så enig mht at Operation X har femstillet arkupentur for at være noget fusk! Jeg ved selv det hjælper fordi det hjalp mig, trods jeg kun fik 1 behandling, efter jeg blev sparket i hovedet af en hest, og jeg fik piskesmæld….. Og ja, jeg ved jeg ikke fik sprøjtet binyrebarkhormon i mig, fordi jeg havde min mor med mig derinde 😉
    Derudover hjalp det også min mor da hun fik en slem diskusprolaps.

    I fredags læste jeg på en hjemmeside, at der var en som gennem lang tid har fået arkupentur og efter hun var begyndt på det var hendes smerter helt forsvundet. Og NU var hun virkelig bekymret for om hun mon ikke også havde fået binyrebarkhormon…! Og så var der en som havde kommenteret at det havde hun jo højest sandsynligt fået.
    OMG!!! Det er bare for langt ude at folk tror arkupentur bare er noget fusk, bare fordi det er alternativt og man har fundet en der har fusket for vildt.

Skriv et svar

