April i billeder

Så er jeg tilbage på WordPress efter at have været utro med Blogspot i noget tid 🙂

Trænger simpelthen til at prøve kræfter med et andet blogsite. Sidst jeg brugte WordPress, fik jeg ikke skrevet så mange indlæg, men det skal der laves om på nu. Jeg vil lægge ud med at vise jer nogle af de billeder, jeg har taget via Instagram gennem april måned. Lægger flere billeder op i morgen.

Hav en dejlig aften!

– – – – – – –

I’m back on WordPress after I’ve been fooling around with Blogger for a while 🙂

For starters I’ll show you a few of my Instagram pictures from April. I’ll upload some more tomorrow. 

Have a nice night!

Skriv et svar

