Arm party

Armbånd fra H&M

Lige for tiden er jeg på jagt efter en masse forskellige fine armbånd, som jeg kan sætte sammen på kryds og tværs. Det sidste nye er jo, at man skal blande så mange sammen som muligt – og gerne så farverigt som muligt, især her om foråret/sommeren.

Jeg har så fundet nogle stykker i H&M. Det er dem på billedet, og jeg er helt vild med dem alle, men de to bøjlearmbånd i pastelfarver går desværre hele tiden op i låsen, så dem kan jeg absolut ikke anbefale. Har tænkt mig at prøve at finde nogle lidt dyrere armbånd i bedre kvalitet for eftertiden, så man ikke kun har glæde af dem i et halvt års tid, hvorefter de enten går i stykker eller begynder at skalle.

– – – – – – –

Today’s arm party – all of them are from H&M.

One thought on “Arm party

Skriv et svar

