Godaften

Dagens frokost

Når man har været i gang hele dagen, er det godt nok svært pludselig at skulle sætte sig ned og læse til eksamen i fuldstændig stilhed. Da jeg kom hjem fra arbejde, løb jeg en tur rundt om Søerne for at få tømt hovedet lidt for tanker (overspringshandlinger er der nok af!). Det var rigtig rart, men det gav mig jo kun endnu mere energi, hvilket gjorde det så meget desto sværere at sætte sig stille og roligt ned, når adrenalinen stadig pumpede rundt i kroppen. Men efter jeg har spist aftensmad, er jeg faldet lidt til ro igen, så NU skal det være 🙂

I min frokostpause tidligere fik jeg den lækreste sandwich fra Lotte’s Sandwichbar i Kronprinsessegade. Har fået den anbefalet af en kollega og nu bliver jeg simpelthen nødt til også at anbefale den til jer! Jeg prøvede en sandwich med kylling, peanutbutter, æble og sød chili. Syntes umiddelbart det lød som en lidt spøjs blanding, så det vakte min nysgerrighed, men mums hvor var den god. Har tidligere prøvet den med tunmousse, som også var super.

/ / / / / / /

Trying to pull myself together to study for my exam but it’s quite difficult because I’ve been on the go all day. But now I’m feeling a bit more relaxed and ready to sit still and read. 

In my lunch break earlier I went to Lotte’s sandwich bar in Kronprinsessegade and they probably make the best sandwiches in town! I had a sandwich with chicken, peanut butter, apple and sweet chili. The combination sounded a bit weird to me but that just made me curious to try it and it was delicious! 

Skriv et svar

