Jeg er FRI! Indtil videre..

Den Sorte Diamant
Det smukke loftmaleri
Læsesalen
Benzin

Så kom dagen, jeg har ventet på med længsel – eller jeg har i hvert fald længtes efter, at den blev overstået. Skulle til skriftlig eksamen i samfundsøkonomi (uden hjælpemidler!!), men jeg synes egentlig, det gik nogenlunde. Der er ikke andet for end at vente og se, hvad de siger til den. Nu er det i hvert fald overstået. Så i dag kan jeg se fjernsyn eller læse i en ikke-økonomisk bog uden dårlig samvittighed – skønt! Skal først til eksamen igen den 8. juni så der er heldigvis noget tid til 🙂

Ovenfor kan I se nogle billeder fra da jeg var på Det Kongelige Bibliotek og læse til eksamen.

/ / / / / / /

I’ve been longing for this day for so long – or I’ve been longing for it to be over. I went to a written exam in economics (without aids of any kind). I actually think it went okay but we’ll see what they say. At least it’s overwith now. So today I can watch TV or read a non-economic book without a guilty conscience. My next exam is the 8th of June so thankfully I have some time to recover 🙂

Above you can see some photos from when I was studying for my exam at The Royal Library.

Skriv et svar

