Foder til skabet

Kort vest fra Munthe plus Simonsen
Top/kjole fra Munthe plus Simonsen
Top fra H&M
Strikbluse fra butikken, Lund & Company

 Som jeg skrev om for noget tid siden, så havde Munthe plus Simonsen lagersalg i Store Kannikestræde for nylig. Og jeg skulle selvfølgelig derind og kigge – KUN kigge! Meeeen vi piger kan jo som regel ikke kun nøjes med at kigge 🙂 Jeg havde ellers tænkt, at det måtte være begrænset, hvad de havde af fede ting. Det var det egentlig også, men jeg fandt da et par lækkerier til en meget rimelig pris. Ovenfor kan I se de to ting, jeg erhvervede mig derinde og også et par fine overdele fra andre butikker.

PS Toppen fra H&M kommer ikke helt til sin ret på billedet og er ikke SÅ selvlysende, som den fremstår dér.

/ / / / / / /

New clothes 😉

Skriv et svar

