Moroccan Oil

Jeg har længe overvejet, hvad jeg kunne gøre for at få mit hår til at blive mere blødt og glansfuldt. Når jeg lige har været i bad og tørrer håret med føntørrer, føles det nemlig helt tørt og hø-agtigt. Så læste jeg om Moroccanoil Treatment med den fantastiske, marokkanske (sjovt nok) arganolie, som indeholder E-vitamin, hvilket tilfører hårstråene utrolig megen pleje. Man skulle tro, at såden en olie gør håret helt fedtet og klasket, men tværtimod synes jeg faktisk, at den giver håret fylde og glans. Og duften er rigtig mild og god. Hvis man har blondt hår, anbefales det, at man bruger Moroccanoil Treatment Light.

Og så bliver jeg lige nødt til at vise jer et billede af nogle roser, som allerede er sprunget ud på mit arbejde. Det må simpelthen være en magisk busk, for den blomstrede helt indtil november måned sidste år, og nu er den så i gang igen 🙂

2 thoughts on “Moroccan Oil

Skriv et svar

