Essie love

Jeg er en af de mange piger, der er helt tosset med Essies neglelakker og har i et stykke tid ventet på, at billigvoks.dk skulle få nogle lakker hjem, som jeg er helt vild med. Derinde koster lakkerne kun 48 kr., så det er det eneste sted, jeg køber Essie. Nu har de endelig fået fyldt lageret godt og grundigt op, så jeg kunne finde de fleste af dem, jeg ledte efter. Har bl.a. købt Cute As A Button, Turqoise And Caicos, A Cut Above og Go Overboard, men I får dem at se på bloggen, så snart jeg har modtaget dem 🙂

/ / / / / / /

I just bought a whole lot of nail polishes from Essie – Cute As A ButtonTurqoise And Caicos, A Cut Above and Go Overboard are some of the ones I bought. I’ll post some photos as soon as I get them 🙂

Skriv et svar

