Selvforkælelse er vigtigt

Det er alt for længe siden, jeg sidst har lavet et indlæg, men der har simpelthen foregået så meget i mit liv de seneste par måneder, så jeg slet ikke har haft overskud til det. Men nu er jeg kommet helskindet og nok også stærkere ud på den anden side og er klar til at give den en skalle i alle henseender 🙂

Ovenpå en noget presset periode undede jeg mig selv den skønne Francesca fra Marc Jacobs. Har længe ledt efter en basic hverdagstaske i mellemstørrelse og endelig fandt jeg den – og det var kærlighed ved første blik. Marc Jacobs butikken har jo så stort et udvalg i tasker, men jeg havde kun øje for den. Synes MJ’s tasker er meget rimelige i pris i forhold til f.eks. Mulberry og Gucci, så jeg føler virkelig, at jeg har fået noget for pengene. Og jeg ved, at den vil hænge på mig i mange år fremover.

I haven’t been blogging for a while because a lot of stuff has been going on in my life for the past few months but now I’m back 🙂 

Just bought the beautiful Francesca from Marc Jacobs today and I absolutely love it! I’ve been looking for a medium-sized bag for a while and I finally found it – yay 😀

Skriv et svar

