Barcelona i levende billeder

Ved godt det er spejlvendt, men I forstår nok 😉

Jeg er (desværre) ikke i Barcelona endnu, men hotel og fly er booket, så nu er der blot tilbage at glæde sig og vente tålmodigt på, at det bliver den 14. august.

Indtil da skal min veninde og jeg selvfølgelig have afholdt et par “koordinationsmøder”, så vi kan finde ud af, hvad vi gerne vil se og opleve, når vi er dernede.

Jeg er allerede begyndt på planlægningen og læser flittigt i “Turen går til Barcelona”. Har også søgt lidt rundt på nettet for at finde nogle små guides i video-udgave og har fundet et par stykker. Synes at den nedenfor var en af de bedste:

2 thoughts on “Barcelona i levende billeder

    1. Uhh, fed give-away!! Jeg har selvfølgelig allerede SATC, men deltager lige alligevel. Så kan man jo altid glæde en veninde med sådan en lækker gave 🙂
      Rigtig fin blog i øvrigt!

Skriv et svar

