Carmakoma

VIDEO

Tilbage i januar måned havde jeg mit første modeljob for tøjfirmaet, Carmakoma, og nu er billederne endelig kommet online. Ovenfor kan I se et par af de billeder, der blev taget af mig og også en lille video med min “med-model” og mig på shootet 🙂 Jeg så først alle billederne her for nylig og må ærligt indrømme, at jeg syntes, det var ret sjovt, at se sig selv på deres hjemmeside. Det er nogle fantastiske billeder fotografen, Lars Wahl, har taget. Tjek lige hans hjemmeside ud – der er flere mega flotte billeder.

Vi tog både nogle såkaldte image-billeder og også billeder til deres lookbook.

I starten af denne måned lavede vi så billeder til deres forår/sommer-kollektion 2013, så det bliver spændende at se resultatet til den tid også.

/ / / / / / /

I’ve been modelling a few times for the clothing company, Carmakoma. There are some image photos and a lookbook – check it out!

Skriv et svar

