WEEkend

Den ideelle form for opladning til weekenden – solbadning!
Gårdmiddag på Simons med en veninde
Senere på natten/morgenen på TS Bar. Selvom man har flade sko på, kan man godt være træt i fusserne.
Tøsehygge hos en veninde (det er mig med det længste hår ;-))
Som den vin-elsker jeg er, bliver jeg nødt til at vise jer, hvilken vin vi bl.a. drak. Den kan varmt anbefales!

En aldeles fremragende weekend er ved at være slut. Jeg har været i byen både fredag og lørdag (pyha!). Ovenfor kan I se en lille bid af, hvad jeg har lavet. Var også på Mikkeller og Bakken i Kødbyen i går med et par venner. Kunne rigtig godt lide begge steder. Mikkeller er en hyggelig ølbar på Vesterbro, hvor man kan få både gode øl og god betjening. Bakken var også et fedt sted, dog var der liiiidt for mange mennesker, men festligt var det. Det er lææænge siden, at jeg har været ude to dage i træk – er jo ikke så ung, som jeg har været (sjovt nok), men synes egentlig at jeg har det meget fint i dag.

Jeg har jo lovet at holde jer opdaterede mht. mit slanke-projekt og so far, so good. Siden jeg skrev om det sidst, har jeg tabt 2 kg., så det er godt og vel 1 kg. om ugen, hvilket må siges at være ganske pænt taget i betragtning, at jeg slet ikke har fået trænet alt det, jeg egentlig gerne ville. Er god til at fylde alle mine dage op med en masse aftaler lige i øjeblikket (især når vejret er godt!!) men i den kommende uge står den på benhård træning! Starter i øvrigt med en løbetur om lidt 😉

/ / / / / / /

A few pictures from my weekend. Even though I’ve been out two nights in a row I’m actually feeling quite fresh today. I even have enough energy to go running in a bit. Those pounds don’t lose themselves – can you even say that in English? Probably not but you know what I mean 😉

Skriv et svar

