JEWLSCPH

Lige et hurtigt indlæg inden jeg hopper i seng. Efter jeg er flyttet på landet, har jeg fået en meget bedre døgnrytme. Da jeg boede i København, var der mange forstyrrende elementer, men her er der fred og ro til sindet. Ej okay, nogle gange er der da også fuglekvidder og nogle brægende får i det fjerne 😉

Nå, men det var slet ikke det, jeg ville fortælle om. Helt spontant tog jeg på lagersalg hos JEWLS i dag og fandt nogle meget fine ting med bl.a. grønne og røde ametyster – elsker den ædelsten. Fik erhvervet mig en halskæde, et armbånd og to par øreringe så det var en ganske fin fangst. I kan se noget af det nedenfor. Det skal lige siges, at de ringe, jeg har på på billedet, er fra Julie Sandlau – min all time-favorite smykkedesigner! Men JEWLS er en værdig konkurrent på nogle punkter.

Skriv et svar

