God søndag!

Så nåede vi søndag.. Og jeg glæder mig rent faktisk til at komme på arbejde i morgen, for det er min sidste arbejdsdag inden min ferie, hvor jeg får travlt med at dække modeugen for modesektionen.dk, som jeg er blevet skribent for – og så skal jeg jo også til Barcelona efterfølgende, så det bliver et par uger med smæk på. Kommer helt sikkert til at få brug for en ferie oven på den ferie 😉

I får lige nogle billeder fra de seneste par dage. Hav en dejlig søndag!

Fedt udstillingsvindue!
Arne Jacobsens famøse tankstation i Skovshoved
Kiggede lige en ekstra gang da jeg spottede disse i en helsekostbutik i Hellerup
True!
Retro-lampe på en moderne måde – sejt!
Cool ur! Så det hos 1000 Chairs i Hellerup.
Jeg må egentlig ikke, men en enkelt synd i ny og næ, må man ikke fornægte sig. Og så er det den bedste vaffelis – EVER!
Skriv et svar

