Buenas días!

Modeugen er vel overstået.. Jeg har oplevet en masse den seneste uges tid, så jeg har knap nok nået at absorbere det hele endnu. Om en uges tid vil jeg lægge nogle flere videoer op fra de modeshows, jeg overværede. Asger Juel Larsens show var alt for fedt, så det kan I godt glæde jer til! Jeg har faktisk kendt Asger i 12-13 år efterhånden, og han har simpelthen gået efter sit mål hele vejen igennem. Så det er helt fantastisk at se, alt hans hårde arbejde og dedikation endelig bærer frugt!

Nå, men så oprandt dagen endelig, hvor min veninde og jeg skulle til Barcelona. Vi har begge glædet os helt vildt! Mødtes med hende kl. 7 i lufthavnen, og alt gik bare som smurt hele vejen igennem med bagagedrop, sikkerhedskontrol osv. Vi havde heldigvis tid til at tage et smut forbi taxfree-shoppen (det skal man jo – især som kvinde), så vi fik lige købt et par mascaraer og lidt af hvert.
Vi skulle egentlig også have mødtes med min bror, som arbejder i lufthavnen. Det nåede vi desværre ikke, men han havde været så sød at sørge for at få os opgraderet til business-class, så der var morgenkomplet og det hele på flyet – perfekt start på vores tur! Og vi havde flere sæder for os selv, så vi kunne nærmest ligge og slænge os ligesom hjemme på sofaen 🙂
Nu er vi vel ankommet til hotellet midt på Placa de Catalunya, så det kunne ikke være meget bedre! Jeg har udelukkende hørt gode ting om Barcelona, så jeg glæder mig til at se “what the fuzz is about” – nu skal vi ud og udforske byen, ARRIBAAA!

20120814-135048.jpg

20120814-135105.jpg

20120814-135110.jpg

20120814-135114.jpg

One thought on “Buenas días!

Skriv et svar

