Honey, I’m hoooome!

Holaaa!
Our very first meal with tapas only a few hours after we landed. On the harbour, Port Vell.
Posing in front of La Sagrada Familia
Stunning!
Indescribable…
Posing yet again
At Caixa Forum in Montjuïc
Partying in the mountains of Montjuïc

I dette øjeblik (i går eftermiddags) sidder jeg i flyet på vej hjem fra den mest fantastiske ferie i Barcelona! Den bestod af alt det, som en god ferie i Spanien bør indeholde – sightseeing, shopping, “festning”, lækker mad/drikke og ikke mindst (sol)badning!

Jeg skriver om min tur i løbet af ugen med billeder etc. Fik taget EN MASSE billeder!! Ovenfor kan I se et lillebitte udpluk. Lige nu skal jeg bare lande og fordøje alle de oplevelser og indtryk, jeg har fået på turen. Det var lidt svært at fordøje det hele, da man var i byen, fordi man jo hele tiden bygger ovenpå og oplever nye ting konstant.

Min veninde og jeg sidder allerede nu og planlægger vores næste tur til Barcelona – skulle ikke undre mig at vi vender tilbage meget snart!

 
 
Skriv et svar

